Stage week 1 - Reisverslag uit Niagara-on-the-Lake, Canada van Lex Gram - WaarBenJij.nu Stage week 1 - Reisverslag uit Niagara-on-the-Lake, Canada van Lex Gram - WaarBenJij.nu

Stage week 1

Door: Lex Gram

Blijf op de hoogte en volg Lex

18 April 2016 | Canada, Niagara-on-the-Lake

Canada stage week 1,

We zijn 18 april aangekomen op het vliegveld en we moeten door de border controle van Canada die erg streng is. Na lang in de rij gestaan te hebben was het eigenlijk na 10 minuten voorbij waarin ze wel alles van de stage wilde weten en waarom zo lang en informatie over school enzovoort.

Toen we onze koffers hadden gevonden gingen we onze huisbaas Jaap ontmoeten, die was niet heel moeilijk op te merken want, hij is erg lang en Canadezen zijn over het algemeen niet heel lang.

In de auto kregen wij het fantastische nieuws dat wij de dag erna gewoon om 7 uur mochten beginnen. We delen samen met Jaap en Pauline een huis. Hun slapen op de bovenverdieping en wij hebben een basement waar we al onze zaakjes lekker zelf mogen regelen.

De eerste indruk van de tuin is goed. Helemaal vol met mooie planten!