Stage week 7 - Reisverslag uit Niagara-on-the-Lake, Canada van Lex Gram - WaarBenJij.nu Stage week 7 - Reisverslag uit Niagara-on-the-Lake, Canada van Lex Gram - WaarBenJij.nu

Stage week 7

Door: Lex Gram

Blijf op de hoogte en volg Lex

30 Mei 2016 | Canada, Niagara-on-the-Lake

Het opruimen gaat deze week weer vrolijk verder en het is langzamerhand toch weer aftellen om naar huis te gaan. We hebben allebei wel weer zin in ons eigen leventje, niet dat dit heel erg is en we houden het nog prima uit. Heimwee is dan ook zeker niet het geval.

We hebben het nog steeds erg naar ons zin en onze Canadese collega's waarderen onze hulp erg. Er is nu ook eindelijk tijd om de schoolopdrachten te maken omdat, we daar in de vorige weken toch te druk voor hadden of onze zinnen er niet tot kunnen verzetten.

Laatste weekje is in zicht!

• 23 Juni 2016 - 09:39

Frans:

Hoi Lex, mooi avontuur en het leest lekker makkelijk weg! Heb jij al een stageplek voor leerjaar 3? Laat het even weten. dank je wel.

• 29 Juni 2016 - 20:56

Lex Gram:

Ik ben nog bezig met zoeken en ik zal ook het laatste deel nog even afronden van het logboek